A díjmentes tesztelés igénylése után munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot, és megküldi a 30 napig díjmentesen tesztelhető fizetési szoftvert.
Kérjük, adja meg annak a személynek az adatait akit kereshetünk a díjmentes teszteléssel kapcsolatban. Fontos számunkra, hogy Ön gyorsan és hiba nélkül tudja beállítani a szoftvert, ezért a tesztelés ideje alatt több esetben emailen, és néha telefonon is keressük Önöket.
Ne aggódjon, nem engedjük el a kezét, segítünk! Tesztelje 30 napig díjmentesen a fizetési szofvert.
A bankkártya elfogadásának feltétele, hogy Ön szerződést kössön egy fizetési szolgáltatóval (Bank), aki biztosítja rendszerében a Bankkártyás fizetés lehetőségét.
Magyarországon számos ilyen szolgáltató van, a legnépszerűbb rendszerekhez mi is biztosítjuk az integráció lehetőségét. Ha bizonytalannak érzi magát, nem tud dönteni, vagy további kérdései vannak, akkor az igénylés leídása előtt lépjen kapcsolatba velünk, kérje munkatárunk segítségét.
Az adatlap kitölését követően a CRM rendszerünk küld Önnek egy visszaigazoló emailt. Munkatársaink 1-2 munkanapon belül (általában néhány óra) ellenőrzik a kitöltött adatokat, és megküldik Önnek a díjmentesen tesztelhető szoftvert.
Abban az esetben, ha jelenleg nem rendelkezünk az Ön által kért megoldással, akkor munkatársaink egyeztetik Önnel a további lehetőségeket.
OpenCart bankkártyás fizetési szoftverek, vagy alkalmazások előzetes díjmentes kipróbálása (tesztelése) sem közvetlenül, sem közvetett módon (ráutaló magatartás) nem minősül megrendelésnek. A díjmentes kipróbálási időszak célja a szoftver általános működésének megismerése, a fizetési folyamat előzetes tesztelése.
A fizetési szofverek egyszeri vételára a vásárlás napjától számított 3 hónapon keresztül tartalmazzák a program díjmentes frissítését, valamint 30 perc díjmentes bevezetési terméktámogatást, amely emailben, vagy telefonon történik. A terméktámogatásnak nem része a szoftver telepítése, beállítása, vagy testreszabása.
Fizetési megoldásaink elérhetők a támogatott banki rendszerek mindegyikében